Karper Koppelwedstrijd HSS de Uiver

Vrijdag, 24 mei 2019 (17:00) - Zondag, 26 mei 2019 (15:00)

Uivermeertjes te Deest

HSS de Uiver organiseert ook dit jaar weer twee karper koppelwedstrijden. De eerste staat gepland voor het weekend van 24 t/m 26 Mei. Ben je donateur van HSS de Uiver en wil je graag deelnemen? Geef je dan zo snel mogelijk op.

Beste Donateurs,

In het weekend van 24-25-26 Mei organiseren we voor onze Donateurs een karper koppelwedstrijd.

Mocht je zin en tijd hebben om mee te vissen? Geef je dan op via de mail: royvrielink@gmail.com

Deelname is gratis en aan het einde van de wedstrijd gaan we met zijn allen naar het Uivernest te Deest zij verzorgen de BBQ en de drankjes.

Opgave kan t/m 10 Mei 2019

Loting zal plaats vinden op 17 Mei 2019
Diegene die zich hebben opgegeven krijgen een video doorgestuurd waarin de loting heeft plaatsgevonden. Vanaf het moment dat bekend is welke stek je krijgt mag er gevoerd worden.

Vrijdag 24 Mei mag gevist worden vanaf 18:00

Verdere info volgt later.

Groeten,
Bestuur HSS de Uiver

Deelnemers die zich hebben aangemeld voor de wedstrijd:

Remko Berendsen - Bas Teunissen
Jac Hegeman - Ton Leerentveld - Richard Scipio
Michael Bijsterbosch - Pieter Derks
Jeroen Voorthuizen - Maikel van Benthem - Bas Peters
Niels Lankhof - Roy Vrielink
Martin Ketelaars - Joey ketelaars
Patrick Klomp - ??
Ruud Laurentzen - Jan van den Berg
Robert Jansen - Ief Vorstenbosch